Thursday 5 June 2008

Sikap

Aku tension sungguh pagi nie..sewaktu menghala ke office dari arah Puchong Perdana ke Tractors, tetiba jalan sangat sesak, tak mungkin orang berebut isi minyak lagi kan..ish..rupanya ada orang baiki jalan, macam tak ada masa lain nak buat, apa ngok lah mereka nie. Maka terpaksa lah aku berpatah balik di area rumah kedai Puchong Utama sebab aku dah terlepas jalan susur keluar ke flyover interchange ke Bukit Puchong.

HAWAU PUNYA OLANG..BUSUK..

Sedang aku menunggu giliran di traffic light interchange menghala ke Bukit Puchong tu dengan selamba bas Rapid KL mencelah dari sebelah kiri di hadapan aku..haaa nak tau no pendaftaran nya WPL 580. Driver bas tu ingat company dia je ke bayar road tax...aku taulah company dia keje tu UMNO LINK COMPANY (ULC)..so ingat dia kebal...ada jugak company UCL yang bungkus, gulung tikar kat Dubai jangan tak tau..

Lanjut cerita di sini

Selamba lepas tu sebiji kancil berwarna putih nie tumpang semangkuk..haa no pendaftaran dia pulak WMU8485.

Sikap pemandu yang memotong Q sungguh menjijikkan begini...aku rasa lepas nie aku rasa nak ambil lebih banyak gambar dan posting kat sini sikap pemandu Malaysia yang tidak sabar...



tak apa tiada tanda harga?

Nie pulak cerita lain...aku pergi JUSCO Puchong kat IOI..nak beli CDR nie sebab bini aku nak beli bagi kegunaan office dia, since malas nak mencari kedai computer dan boleh claim dari company dia so beli je kat sini..mungkin orang kata mahal. Apa yang aku kesalkan kalau korang perasan tak ada tanda harga..supplier JUSCO, PINEAPPLE punya kerja. Bila kau tanya staff mereka mengapa tiada tanda harga dengan selamba dia cakap tak apa punya...terus bagi tahu harga tanpa rasa bersalah. Aku tanya dia lagi..betul tak apa ye..mana undang-undang pakai..terus terkedu..muka jadi merah...so aku salah ke bertanya begitu?

Sikap...sikap..sikap...

2 comments:

azzalyzaa said...

sure lps ni gambar keta O5,BJLXXXX termasuk dlm list .. ahaks!! kalau dpt snap pic keta ni, amik gambar tuan dia sekali tau..!

Landak said...

ishh kalau kereta tu mesti amik punya don't worry...berehhh org ganu kata