Tuesday 3 June 2008

Belle Lina

Oleh kerana terlalu sibuk dengan kerja, Alia sendiri menagguhkan sesi untuk "repair" muka dia..Setelah confirm dia akan ambil separuh hari pada hari Selasa barulah aku membuat temujanji dengan Belle Lina yang menggunakan produk DERMALOGICA.

Aishah (Pengantin Baru) & Alia

Proses "repair" ini mengambil masa 2 jam...aku kalau ko through process nie siap tido lah jawapnya. Sudah agak lama Alia tidak ke situ sebenarnya...sebab itu kulit muka dia agak teruk... apapun aku tahu setelah melalui process "repair" ini kulit dia akan kembali ok..masalah nya bila lama tak pergi "repair" akan timbul masalah...well kepada SUAMI-SUAMI, kos sekali pergi bergantung kepada rawatan yang dibuat...untuk sesi fully sponsor nie, duit aku hangus RM218.00 sahaja...tak kisahlah bukan selalu belanja bini kan...bak kata P.Ramlee "siapa tak sayang bini oi.."

Selamat Pengantin Baru juga kepada Aishah yang melangsungkan perkahwinannya pada 2 May 2008...baru sebulan je tu

4 comments:

tungkai said...

Aiyooo..RM218..??Pokai pakcikk....

Err..ko tak nak repair muka gak ke..mana tau nanti jadik cam Khir Toyo..??Kelasss gitu..hahahaha

Landak said...

Wa makan tempe je brooo

azzalyzaa said...

wa.nak buat gak..harap2 en hubby saya baca comment kali ni..hahahaha

Landak said...

Aminnnnnnn...