Friday 2 May 2008

YAB Mr. Chief Minister of Penang sit in Economy Class

Aku baca blog Mr. Manager...dia recently jumpa Mr. Lim Guan Eng (Penang CM)

....bagi sesetengah orang kalau terserempak dengan YB nie adalah satu kebiasaan..aku pun pernah terserempak dengan pak menteri dalam lift di Hotel Mutiara pada 5 April 2008, malangnya aku tak ambil peluang itu untuk menegur dia pulak. Tentang CM nie pulak aku respect gila kat dia nie sebab dia seperti yang korang semua tahu sanggup menumpang di rumah bapanya sebab tak nak membazir RM300,000.00 sebab tak rela bazirkan duit rakyat untuk kediaman seorang ketua menteri. Masalahnya di sini adakah itu gimik politik... CM nie sentiasa peringat pasal BERJIMAT.

Aku rasa Vernon telah berjaya membuktikan yang CM nie memang KEPIMPINAN MELALUI TELADAN. Dia jumpa CM nie masa nak naik flight ke Penang. Buktinya:


Aku rasa VP company aku pun tak kuasa nak naik flight duduk kat economy class tapi YAB. Mr Lim Guan Eng berada di first row of economy class in a flight from KL to Penang. CAYALAH YB....

Kalau nak baca lebih lanjut sila Click

No comments: