Wednesday 7 May 2008

Ulat Gonggok

Oleh kerana isteri aku sibuk buat projek dia so aku pun membuang masa dengan melihat gambar-gambar lama yang masih ada di dalam simpanan aku...


D2

Gambar bulldozer nie dah lama aku ambil cuma tersimpan di dalam portable hard disc aku je..adakah mesin ini yang pertama sampai ke Malaysia dulu dalam tahun 1929 tidak lah pulak dapat aku pastikan


Engine D2

Mesin ini bukan apa...nostalgianya kepada aku ialah masa 1st day aku datang interview kat company nie terus amik gambar nie heheheh kagum aku masa tu....jangan jealous yeee aku pernah pandu sendiri bulldozer tapi model D6 .... ishh teringat kawan aku zaman training dulu...dia cerita kat aku masa kecik mak dia cerita dia pelat dan selalu sebut "ketepi la" "ketepi la" .....dah takdir tamat belajar masuk keje company jual caterpillar...mamat tu dah jadi cikgu di GMI sekarang...good luck 'SAWAN'....

No comments: