Thursday 8 May 2008

Birthday Treat at Secret Recipe

Pukul 4ptg HP aku berbunyi...."sms arrive".....

"Bang dah confirm dengan mak hari ni belanja dia kat Secret Recipe, voucher MPH belum beli"

Ish..ketika ini aku pun tension...bini aku nie..semalam tak nak cakap nie dah petang cakap...itulah hidup berumah tangga wahai sahabatku TUNGKAI yang complaint pasal orang yang dah kahwin suka cakap nanti ko dah kahwin ko tau..boleh baca kat sini.

Sementara tunggu ibu mertua sampai...bila dia sampai lupalak nak ambil gambar dia.

Oleh kerana isteri terpaksalah mengadap BOSS...

Aku:"Boss nak keluar awal nie"
Boss:" Apahal pulak"
Aku:"Nak gi beli hadiah mak mertua"
Boss:"Pergilah..kuat bodek nampak"
Aku:"Tq boss...g dulu"

Nie je aku rasa best keje kat sini sebab boss aku no hal kalau sesekali aku ada hal :) Alamak aku pulak dah janji nak jumpa orang nie...ishhhh..."Sorrylah bro tak leh jumpa ko lah ada hal penting lah"....nie lah antara best deal dengan customer seperti TNB nie....talak hal cancel appointment di saat akhir

Bergegaslah pulak ke Alamanda..tujuan ke MPH...oleh sebab ibu mertua aku nie menghabiskan banyak masa di rumah sekarang dengan membaca buku & novel, aku dan isteri berpakat nak tambah hadiah dengan gift voucher daripada MPH so dia boleh beli buku yang dia suka..kisah nabi ke..novel kehidupan ke...

Aku tau bini aku tak baca blog aku nie tapi malam tadi dia tanya aku pulak apa hadiah aku nak untuk anniversary kami..ishhh...macam tau je aku sedang mencari hadiah untuk dia....Aku mintak kemeja je lah. Untuk bini au...hehehe aku dah ingat dia penah duk perati satu benda dengan khusyuknya di kedai beg...kena gi survey hargalah...TUNGKAI inilah kehidupan berumah tangga kalau ko nak tau...




5 comments:

tungkai said...

yelahh....aku pun dah berumahtangga tapi bini bersepah je heheh....

Landak said...

hehehe hebat lu bro...baka banyak masuk longkang ke masuk mangkuk tandas?..:-)

Unknown said...

Ish ish korang nih.
Tungkaiz, cepat2 la daftar blog ko dalam kategori 18sx....

azzalyzaa said...

waduh..mmg sentimen gak ek..wife sms trus jumpa boss minta kuar..kalau suami ku? oo..itu lah ada berumahtangga.. ;)
pst..isteri nak apa? beli apa? hehe..kecoh jek kan.
bagus la.isteri pandang apa..nak apa..tau jek..salute la bro!! x yah isteri golek2 nangis minta.. gagaga

Landak said...

nanti g survey snap gambar yek...kongsi dlm nie..tungguuuuu