Sunday 4 July 2010

Rumah

Aku sedang sesak nafas nie mencari rumah terdekat dengan Putrajaya..maklumlah Alia tak boleh memandu dan aku kena hantar dan ambil dia..aku tak complain pasal kena ambil dan hantar cuma aku risau sebab aku selalunya kena balik lambat...dibuatnya aku kena balik kul 12 malam cam mana lah...bukan tak pernah..dah pernah...

Alia buat backup plan..kalau aku lewat ambil dia, dia akan melepak rumah batch PTD dia..kasihan aku dengan Alia...dengan mengandung nya lagi...tak di nafikan...aku tengok perut Alia lebih besar compare org lain...aku kasihan...aku tak berdaya....akhh lemah sungguh aku...

Harap kami akan dapat rumah dengan segera...last Thursday, Alia dapat email dari BPH offer apartment....oklah aku cakap kat Alia...accept jelah ..better dapat then melopong....

Sekadar hiasan, belum dapat..

No comments: