Monday 19 July 2010

Buasir @ hemorrhoid





Hari nie aku tak kerja, pagi tadi lepas hantar Alia ke office dia aku memecut ke MEX, bukan pasal apa...perut aku meragam....
Nampak hentian terus masuk nak melepaskan hajat...elok aku parking Alia call cakap ada spot blood..emmm ok taka pa kejap lagi aku patah balik bawak dia ke klinik...yg penting nak lepas hajat dulu.
Sambil melepas hajat aku sms boss aku request EL...ok jawabnya..pendek tapi cukup untuk aku...usai...terus aku memecut untuk mencari jalan nak U-turn...wah terdekat di Bukit Jalil.
Sampai di office Alia, alamak banyak sangat klinik nak kena pilih yang mana satu.. oleh kerana daripada penjelasan Alia kami tahu blood tu kerana buasir (hemorrhoid). Satu muka surat Alia print list klinik yang accept ING...emm sebab kami dah biasa dulu dengan Dr Marisa so kami pilih Klinik Dr Marisa dan Rakan-Rakan (sebab kami dulu duduk di Cyberjaya dan terima rawatan di Klinik Dr Marisa di Dengkil). Klinik di Putrajaya terletak di Presint 3, sebelah CIMB belakang Maybank, Lot 10.
Dr yang merawat Alia bagi dia MC 1 hari, nak balik Semenyih ikut notis TNB tiada bekalan elektrik sehingga jam 4 ptg so kami balik Tmn Desa.

1 comment:

eliyazz said...

tq..tq..sgt sayang awak!