Friday 1 May 2009

Cuti Hari Pekerja - Sebelum Solat Jumaat

Hari ini merupakan cuti umum di Malaysia..Mlm td Iman fr Sulzer Turbo Services Indonesia datang ke Malaysia kerana ikut plan dia akan ke Kerteh ututk buat inspection GT kat CUF. malangya terpaksa dibatalkan reason kena tanya Syawal...

So hari ini, Alia nak beli hadiah utk Azira...sempena birthday Azira....so aku ajak Iman sekali, lagipun Iman nak tido rumah aku lak malam nie...so semalam hantar dia ke Marriot Putrajaya so hari ini amik semula...lepas dia check out lebih kurang kul 1030 hrs.

Kami ke Sunway Pyramid .....tempat pertama sure nak breakfast dulu, Iman ok dah breakfast kat hotel tapi kami belum..so melepak kat Deli France..tempat favourite aku dedulu...


Masa nie aku duk tenguk Iman nie asyiklah sibuk dengan sms...ish siapalah sms dia tak sudah2 nie....



Sign yang sangat best amik jumpa kat dlm toilet Sunway Pyramid..ish..lama dah tak ke sini...mesti ramai rakyat kita yang jumpa jamban duduk tapi cangkung kat atas tukan sebab tu ke bubuh sign nie....

Alia ada dua pilihan setelah puas berpusing-pusing...termasuk masuk kat kedai Timberland siap dapat air mineral water free.....2 hadiah untuk dia finalise kan...
  1. Beg tangan GUESS
  2. Kasut CROC
Masuk 2 kedai GUESS kat Sunway nie + PARKSON.....akhirnya decided nak beli beg tangan GUESS  kat butik GUESS....cam biasa pompuan kalau beli banrang semua dibeleknya...akhirnya Alia jumpa kat dalam beg tangan tu MADE IN CHINA....terus cancel.....

So go to option 2...kasut CROC..oklah akhirnya decided beli kasut  CROC Havana Wedges ..melayang RM180.00 Tak ada lak gambonya kat web CROC, aku pulak tumpang sekaki tambah satu accessories utk CROC aku..muka Spiderman..mahal gak satu benda kecik RM10.00...


Crocs Havana Wedges

Mine Winter Camo Beach

OK settle nak cari kek lak..oklah beli 1/2 kilo kek Black Forest....orait semua tanggungjawab dah settle...masa utk balik cyber...solat...


Alia's Cyprus


Sejak Alia sakit nie dia dah tak pakai Cyprus dia...so nanti aku nak belikan womens athens mungkin....

No comments: