Friday 23 April 2010

Toyota Vios hitam NBR 9008 Tolong Berhati-hati

Pagi ni gua mengalami situasi cemas yang diwujudkan oleh pemandu kereta yang tidak cekap. Gua macam biasa guna Maju Expressway. Selepas TOL RM1.50 menghala ke Kuala Lumpur jalan sudah mula sesak sebab waktu dah 7.45 pagi...hari ini gua decide untuk ambil lorong kiri...ternyata lorong kanan terhenti terus dan lorong kiri masih berjalan.


Maju Expressway; sekadar hiasan

Kelajuan gua ketika itu leih kurang 60km/j tiba-tiba Vios hitam dari lorong kanan masuk jek terus ke lorong gua sikit jek lagi nak lagar pintu kereta gua...palagi gua pun reflex menegelak dan hampir melanggar motor yang menyusur di seblah kiri gua.....

MasyaAllah, tanpa signal...mungkin tanpa memandang kenderaan yang datang pemandu Vios berwarna hitam NBR9008 terus jek nak terjah menukar lorong...ishhhh....teruk gua kena sound dengan penunggang motorsikal tersebut...cis....semuanya angkara

NBR9008

1 comment:

tungkai said...

Bro, kalau nak tau skrg ni dah heboh org cakap kereta2 & pemandu tak sekolah ni.Paling byk diorg sebut adalah pemandu kereta/plet:

1. Myvi - tp aku tak masuk ek..hehe
2. Vios - Pre dugong & non dugong version
3. Camry
4. Saga kete kebal
5. JXXX
6. PXXX

So watch out..!!!