Thursday 15 April 2010

April Bulan Sakit - Allergic pulak

Aku rasa bulan April 2010 nie boleh aku istiharkan bulan aku diuji dengan pelbagai penyakit...last week 2 hari aku cuti sebab migraine...

Hari semalam, lunch aku ke level 4, si Izwan nak makan kewtiau kerang so aku follow je lah..lagipun memang selalupun kami makan kewtiau kat situ...

Hendak di jadikan cerita lepaas makan tu naik atas dalam kul 2 mata aku dah start berair masa dalam lift so mehlah share apa yang aku alami...mungkin mencuci dosa...akupercaya mesti ada maksud tersirat Allah uji aku...Cuma aku percaya dan sentiasa berdoa..Allah menguji aku setahap yang aku mampu hadapi...


Masa nie Jam 2.30 petang di Twin Tower Medical Centre tunggu giliran nak jumpa doctor.


Demi menunaikan tanggungjawap aku (sayang isteri punya pasal beb) tabahkan jugak memandu ke Putrajaya ambil isteri tercinta. Jam 4.30 petang masa nie.

Aku rasa prestasi kerja aku hancurlah bulan ini..Ya Allah kasihanilah hamba mu ini...

P/S: Kalau ada tahu rumah untuk disewa sekitar Dengkil or Bangi nagitahulah yek. Aku cari rumah teres setingkat pun tak apa maklumlah berdua jek...opss bini komen bertiga bila September 2010...insyaAllah...

1 comment:

eliyazz said...

nak jadi bertiga dah bulan september ni...aggagagag