Friday 16 April 2010

Kena "sekolah"

Hari ini ke office setelah sehari setengah MC...

Pagi-pagi ngadap SM baru..boss lama aku yg dah jadi boss besar yg baru...so seperti yang dijangka selepas discuss report aku...dia “menyekolah” kan aku...aku suka dengan boss macam nie sebab dia tegur aku depan-depan dan aku tahu dia memang tak simpan dalam hati...dia tegur untuk kebaikan aku jugak...

Apa yang dia cakap memang benar dan aku tahu dan sedar memang salah aku akibat suka menangguh kerja...aku tak tahu kenapa tetapi aku sekarang hilang focus dan selalu tak sudahkan kerja aku...nampaknya benda nie dah melarat sangat...aku rasa aku kena berubah....

Apahal lah aku nie kan....

Ya Allah...buanglah sikap suka bertangguh dalam diriku ini..Aminnnn

Sekadar gambar hiasan...mintak jauh aku sebesar ini...


1 comment:

eliyazz said...

insya allah, focus penting bila di pejabat