Monday 2 November 2009

Makan Malam di PapaRich Cafe

Hari ini gua balik on the dot beb...ngam 5.30p.m gua angkat kaki..gua penat kepala hotak lah. Terlewat lak inform Alia..tapi tak apa cam biasa dalam LRT gua call dia inform keberangkatan pulang :-)

LRT nie kalau tak sesak tak sah..peh macam-macam bau ada...tapi beginilah hidup di Kuala Lumpur.

Malam nie lepas solat magrib tadi Alia ajak dinner kat PapaRich kata...makan mee...oklah aku cam biasa makan no hal punya....


PapaRich Cafe @ Jln Klang Lama

Sampai kat PapaRich Cafe dekat jek dengan rumah gua duduk nie lebih kurang 5 minit memandu...hujan renyai sikit tak apalah...

Belek menu dia...peh tak sangka banyak jugak jenis makanan yang ditawarkan...gua jadi kelabu asap...apa mau makan nie semua nampak sedap...oklah satu Char K'Teow untuk Alia dan gua ambil 1 Curry Laksa...air lak gua amik Lychee Soda dan Alia amik Soya Sesame Ice cream ...dan side line pulak ambil Avocado Pau..

Avocado Pau

Tak sangka beb pau nie sedap gila...kulit dia lembut dan gebu...inti dia pulak sedap memandangkan gua jenis yang tak suka Avocado...ishh teringat teman-teman di Bandung yang suka minum air Avocat...



Soya Sesame Ice Cream

OKlah kesimpulannya gua happy...Alia pun happy....on damage nya...total termasuk tax:
RM 44.00

2 comments:

eliyazz said...

harga pun share ka? Tapi tempat ni mmg best, walau ada org dengki hari-hari aku makan luar dengan suami, ni jawapan aku: "WA KISAH APA SAMA LU, WA TALA MINTAK DUIT LU MAU MAKAN, LU KALAU SUSAH MAU AJAK SUAMI MAKAN LUAR, ITU LU PUNYA NASIB LO, JGN DENGKI MA...!!"

Mr. Deen said...

Mmm... sedap nampak.. nyum nyum.. tapi, halal ke tempat tu?