Sunday 7 June 2009

Pengezonan Cyberjaya

Saya dapat pamphlet daripada Stesyen Minyak PETRONAS di Cyberjaya...mestilah isi minyak PETRONAS..walau apapun orang buat perbandaingan tentang minyak pada saya biarlah saya menggunakan minyak ini sebab gaji saya dibayar oleh mereka...loyalty....cewahhh....



Pengezonan Cyberjaya..photo dari web Maj. Perb. Sepang.

Maklumat yang diberikan ialah Pelan Pengezonan Cyberjaya telah diluluskan di dalam Mesyuarat Pusat Setempat (OSC) Majlis Perbandaran Sepang bil 21/2008 bertarikh 26 November 2008...masyaAllah dah lama rupanya diluluskan....kenapalah saya hanya mengatahui perkara ini pada setengah tahun 2009.

Secara keseluruhan terdapat sejumlah 12 zon....ianyanya dipanggil sebagai Cyber 1....Cyber 12...untuk senarai penuh setiap zon tersebut boleh perolehi dari laman sesawang Majlis Perbandaran Sepang sendiri di sini..


No comments: