Friday 24 April 2009

Kenapa MMU's FMD lembab

What?
Lampu kat dapur terbakar..
When?
Isnin, 20 April 2009

Bukan aku tak nak tukar sendiri tetapi memandang aku duduk quaters MMU nie so aku rasa kami ada hak untuk buat aduan setiap kali ada kerosakan...satu lagi lampu kalimantang tu duduk dlm glass cover, karang kalau bukak sendiri terpecah payah pulak nak menjawap...

Alia log report hari Isnin lepas, 20 April 2009...ok 2 report satu paip kat singki bocor dan satu lagi lampu terbakar...tengah hari tu geng2 repair paip..mechanical lah tu ...datang repair ok..work done...tq...

Aku bengagn dengan team electrical..gila siput babi lembab..sampai hair ini pun belum repair...macam sial...Alia dah log 3 report since Monday...response macam tu gak lembab....aku bukan apa....sibuk benar ke sampai tak sempat nak datang...at least repy lah report Alia tu...korang nie memang MAKAN GAJI BUTA..jangan bohonglah ko sibuk sangat...aku memang sedar reaction 10% aku tu akan reflect 90% akibat tapi aku memang hilang sabar kalau orang offer service yang macam haram...

No comments: