Monday 29 September 2008

Ramadhan

Ramadhan, bulan seribu rahmat. Sudah hampir sebulan berpuasa. Lama jugak aku tak update blog aku nie yek....Oklah mari kita wrap up bersama...

1. Iftar bersama keluarga sebelah isteri di Palm Garden

Bestnya Sate Fadli makan

Budak Nain nie konon malu nak amik gambo...

2. MITCO Japan nak raya jugak....

Pintu Masuk...

Banyak lagi tak sempat cover...meriah


3. MITCO JAPAN Cummunity Reach Out...


Amik nie duit raya..En Zamani Ahmad, En Salleh & Hj. Zulkifli agih duit raya..

Adik-adik dari rumah anak yatim di Setapak

Agak mengejutkan apabila kami bertanya kepada mereka tahu tak KLCC..mereka jawap tahu tapi bila tanya pernah ke KLCC, dari 18 orang tu SEORANG SHJ pernah pergi KLCC, ikut kakak dia yang kerja di KLCC. Ok team set, next project bawak mereka naik bridge kat tingkat 42. Lepas tu kalau ada budget lebih AQUARIA...aku pun nak gi tak pernah sampai situ...


Kami juga membuat sedikit kutipan wang di office untuk sumbangan kepada rumah anak yatim ini..tanggungjawab sosial, satu company kecil taja satu rumah anak yatim, PETRONAS Group of Company yang lain sure menjalankan tanggungjawab sosial masing2, harap teman-teman yang kerja di GLC, MNC di luar tu boleh share idea untuk outing dengan anak-anak yatim, rumah orang tua dan lain-lain, percayalah ianya sebenarnya menginsafkan kita.

Kumpulan nie best main lagu dari buka posa sampai aku balik..


Kesimpulan RAMADHAN ini semua umatnya sibuk, tetapi ingatlah wahai diriku..amalan ramadhan adalah amalan antara aku dan Allah....

No comments: