Monday 24 September 2007

31 OGOS 2007-HAPPY BIRTHDAY MALAYSIA & HAPPY BIRTHDAY SAYANG

31 Ogos 2007 merupakan tarikh penting untuk Malaysia kerana menyambut ulang tahun kemerdekaan ke 50 tahun. Banyak orang mempersoalkan 'BENARKAH' kita sudah merdeka.

Pada aku terpulang kepada tafsiran masing-masing. Aku masih belum merdeka kerana:
1. Aku belum habis bayar hutang PTPTN
2. Aku belum habis bayar hutang kereta
3. Aku belum beli rumah
4. Aku masih "MAKAN GAJI"

Apapun 31 Ogos 2007 merupakan sambutan ulang tahun isteri kesayangan aku yang ke 25 tahun. Happy Birthday sayang....


*gambar dikeluarkan sebab Alia pakai tudung sekarang*

Seperti biasa, siapa sahaja yang menyambut harijadi di rumah ni, mesti 2 orang mamat nie yang paling sibuk. Nain (baju merah) dan Fadli (baju putih) adalah anak kakak ipar aku. Ok jugaklah dapat memeriahkan majlis....

PESANAN BUAT ISTERI
....jadilah isteri yang solehah.....

PERTANYAAN BUAT ISTERI
.....bila nak tunaikan janji....

JANJI BUAT ISTERI
...nanti yek beli hadiah....

No comments: