Wednesday 3 February 2010

Alhamdulillah Azam Tahun Baru Dimakbulkan

Besarnya nikmat Allah bagi kat gua. Allah makbulkan doa gua, Alhamdulillah. Gua selalu jawab soalan org "Dah order tapi belum sampai" bila orang tanya berapa orang anak?...

Pada Hari Wilayah, Alia genap 9 minggu mengandung. Dalam masa ini sudah 2 kali Alia "bleeding" fuh cemas sungguh. Masa 1st time tu nasib Alia call on time lambat cket sure gua dah masuk bilik evaluation dan kalau gua dah msuk mobile phone kena tinggal kat luar. Moral of the story kena sediakan emergency no untuk Alia contact in case tak dapat directly contact gua.

Gua lupa nak salin no driver teksi yang bawak gua, dia memang sporting bawak laju selepas gua ensure dia kalau kena saman gua bayar padahal kalau dia kena saman ekor cam mana gua nak bayar. Apapun tq bro kerana memahami perasaan gua ketika itu.

Fuh sambung lagi nanti...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

azzalyzaa said...

oo..dah pegnen ek.tahniah. Jaaga elok2. ;)

Unknown said...

congrats bro... ;)