Sunday 9 March 2008

PILIHANRAYA UMUM KE 12

HUJAN...AIRPORT SULTAN AHMAD SHAH KUANTAN.

Date: 6 March 2008
Time: 1010

I'm back to my home town...it's raining...sebab airport Sultan Ahmad Shah Kuantan nie bukan international airport so kami berpayung lah jawabnya....

Aku balik atas dua sebab:
  1. Site visit Sultan Ismail Power Station, Paka.
  2. Mengundi.
Oleh kerana kepulangan di tanggung company so aku tidak berhutang dengan mana-mana parti politik untuk mengundi mereka. Aku boleh undi siapa yang aku mahu....hehehe...



crankshaft
Time: 1430

Site Visit..Sultan Ismail Power Station. They are having a problem with their Daihatsu Diesel Engine. The crankshat declare as scrap by OEM. We have a look on this, visual inspection. Take necessary photo. Selesai, pi makan keropok tepi pantai...balik....itupun dah pukul 1700....ishhh confirm sampai magrib rumah aku nie..


Di hadapan tempat pembuangan undi...
Date: 8 March 2008
Time:0930

Aku sampai di tempat mengundi pada pukul 9.30 pagi. Tempat mengundi Sekolah Rendah Kebangsaan Balok. Saluran 5...hehehe aku memang suka datang awal sebab aku tau mesti saluran aku nie tak ramai orang waktu nie...

This is my second time done my ballot..so my ballot goes to.....hehehe UNDI ANDA ADALAH RAHSIA..


dulu...

kini....

First time voter...

Malam tu result keluar...fuh...MEMERANJATKAN....

No comments: