Monday 22 October 2007

CERTIFICATE SAFETY & HEALTH OFFICER


Bermula daripada hari ini aku mengikuti latihan di NIOSH Malaysia yang terletak di Bandar Baru Bangi. Hopefully aku berjaya mengharungi course nie dengan jayanya. Course terbahagi kepada 4 module mengambil masa selama 22 hari, dijangka tamat pada 16 November 2007.

TQ boss memahami bagi aku perlepasan...aku pergi course nie pakai duit sendiri ni (TQ TPS bagi bonus..aku invest dgn belajar nak jadi SHO)..RM4,000.00 Bukan nilai duit yang sedikit tu...

Batch nie ada 33 orang..ada jugak yang datang tu pakai shift (sendiri mau ingat lah)...Back ground pun bercampur..ada Engineer, ada HR officer, ada Ass. Manager Ladanglah...macam-macam ada..peserta paling muda berumur 19 tahun manakala yang paling tua 55 tahun..


no siri course aku 02/01/SHO/2007/10

No comments: